In acest articol vei regasi cateva sfaturi utile pentru un eveniment corporate de succes.
Pentru a sarbatori reusitele unei companii puteti planui diverse petreceri corporate. Este recomandat ca cel putin o data pe an sa se intalneasca echipa in formula completa, intr-un mediu informal.
Fie ca vorbim de petrecerea companiei de sfarsit de an, aniversarea businessului sau alte ocazii, acestea trebuie pregatite in detaliu. Nu uitati sa anuntati si colegii pentru a adauga petrecerea in calendarul lor.
Primul pas este stabilirea unui buget, aspect care ne poate indruma ulterior in alegerea locatiei. Intr-un buget mai restrans putem organiza o petrecere intr-un salon sau restaurant. Daca compania dispune de un buget mai generos, puteti opta atat pentru o excursie, cat si pentru o seara speciala. Pentru a calcula bugetul, solicitati o oferta personalizata direct locatiei. Cu siguranta, veti gasi oferte avantajoase pentru ambele parti.
Al doilea pas este alegerea unui responsabil in organizarea petrecerii si a tuturor detaliilor. Acesta se va ocupa si de organizarea activitatilor, dar si de rezervarea unui local. Ideal este sa alegeti un hotel cu sali de evenimente deoarece puteti beneficia de o gama larga de servicii: cazare, masa, aranjamente specific pentru petrecerile tematice, DJ si altele.
Nelipsite de la orice petrecere, cabinele foto sunt un accesoriu care imortalizeaza momentele fericite. O alta idee foarte populara in ultimii ani este alegerea unei tematici precum retro, bal mascat, escape rooms si altele. Totul depinde de creativitatea organizatorului.
In trend sunt si workshop-urile prin care colegii invata noi abilitati precum vorbitul in public, gatitul de preparate speciale, olarit, etc. Ajutand echipa sa dobandeasca noi abilitati, ii motivezi in continuare pentru a se stradui sa ideplineasca sarcinile alocate.
Tuturor ne plac cadourile. Unii chiar se pricep foarte bine sa aleaga si sa le ofere colegilor cadoul perfect. Pentru cei cu idei putine, puteti opta pentru o lumanare parfumata cu eticheta personalizata precum cele de la TekuShop.
Chiar daca organizarea poate parea a fi ceva natural, aceasta necesita foarte multe pregatiri. Din fericire, sunt locatii in Buzau precum Hotel Avenue, locul ideal al carui echipa este pregatita pentru a va indruma in a face alegerea corecta. Mereu trebuie sa iei in calcul numarul de persoane care participa la acest tip de eveniment.
Locatia dispune de sali de evenimente de pana la 250 de persoane, un restaurant cu specific mediteranean, dar si sali de conferinte. Pentru evenimente restranse aveti posibilitatea de a alege intre o sala de 40 de persoane, una de 60 de persoane sau o sala de 75 de persoane.
Avem experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente private precum nunti, botezuri, majorate. Echipa noastra va asteapta cu servicii de calitate, preparate din ingrediente proaspete si servire impecabila. Va punem la dispozitie un personal calificat, implicat in a va oferi o petrecere de neuitat fara sa fie nevoie sa apelezi la o firma de catering.
Daca aveti in plan o calatorie, Avenue Hotels va invita la Hotel Avenue Buzau care beneficiaza de ballroom, crama si sala de conferinta. Poate va tenteaza si o excursie la Vulcanii Noroiosi.
Crama sta la dispozitia oaspetilor pe durata pauzelor de pranz, iar ballroom-ul este pregatit pentru petrecerea corporate.
In cadrul hotelului puteti beneficia de o zi de relaxare la sauna sau cu un masaj. Pentru o seara de socializare cu tematica “social drinking night”, va punem la dispozitie terasa Rooftop cu o priveliste superba asupra orasului. Garantam o comunicare interna mai buna si multe idei inedite, dar si sfaturi utile pe care sa le iei in calcul pentru organizarea petrecerii!
Craciunul reprezinta una dintre cele mai importante ocazii pentru a intari echipa. Spiritul sarbatorilor de iarna are darul a imbuna oamenii si de a-i face mai darnici si toleranti cu ceilalti. Din acest motiv este perioada ideala pentru organizarea unei petreceri corporate.
O asemenea intrunire are ca scop redescoperirea spiritului de echipa si intarirea relatiei dintre colegi. Sa nu uitam de spiritul competitiv atat de necesar intr-un workshop, dar si in obtinerea unor rezultate mai bune in noul an. Astfel ii motivezi in continuare pentru ca firma sa obtina cele mai bune rezultate.
Odata gasit locul ideal, stabilite idei de cadouri corporate, pentru o petrecere perfecta trebuie ales un meniu adevat acestui tip de eveniment.
Pentru acest gen de petrecere sunt mai potrivite mesele de tip bufet suedez cu preparate traditionale in cadrul unei petreceri de Craciun sau preparate cu specific mediteranean in cadrul unei petreceri corporate.
Pentru bufetul traditional cele mai populare preparate regasite in meniu sunt: sarmale de boeuf, carnati, toba, sarmale, piftie, pastrami, iar la desert cozonac si placinta. Toate mesele de Craciun sunt recunoscute pentru bogatia preparatelor traditionale.
Pentru meniul de tip mediteranean, cele mai comune alegeri sunt: frigarui caprese, quiche lorraine, tartine si bruschete cu diferite creme, salate diverse, friptura si/sau peste, cartofi cu rozmarin, orez salbatic, diverse finger food, dar si deserturi delicioase. Cele mai potrivite deserturi pentru acest gen de evenimente sunt placintele, cheesecake, tiramisu sau diferite tarte.
Costul pentru un astfel de eveniment incepe de la 15€ de persoana, iar pentru cativa euro in plus poate contine chiar si open bar cu racoritoare, cafea si bauturi alcoolice. Cand vei calcula bugetul, sa aloci buget si pentru bauturi.
Va asteptam in una dintre locatiile noastre pentru a va prezenta oferta de servicii pentru petreceri corporate, dar si pentru oricare alt tip de eveniment. Petrecerile tematice sunt punctul nostru forte. Daca sunteti in cautare de o firma de catering, oferim si acest serviciu.
Cu noi organizezi evenimentul angajatilor tai fara sa ridici un deget. Ne ocupam de tot.
Ne puteti contacta si folosind formularul de mai jos.
LITORAL
100% business românesc
PARTENERI
EXPERIENTE
LITORAL
URBAN
RESTAURANTE
HIDDEN GEMS
BALNEAR
EVENIMENTE
CORPORATE